פינות ישיבה מעץ בחצר

פינות ישיבה מעץ בחצר

יש לכם גינה או מרפסת? רוצים לשדרג את הלוק שלהן או לעצב אותן מחדש, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? פינת ישיבה, בחלקו החיצוני של הבית, היא התחלה נפלאה! פינה שכזו יכולה לתרום לאווירה נינוחה וכיפית וגם לשמש כאלמנט עיצובי שמוסיף לא מעט לנראות של אותו מרחב. 

חצר או מרפסת – מקום לברוח אליו ולקחת פסק זמן

חיינו רצופים באתגרים. עבודה או לימודים, ילדים, משפחה וזוגיות, לעיתים הכול עובר חלק ולעיתים נלווים לכך לא מעט קשיים. כך או כך, מרפסת או גינה לברוח אליהן היא דרך מצוינת ליהנות מפסק זמן. פינות ישיבה מעץ בחצר, או מכל חומר אחר, מאפשרות לנו לעצור את הכול, לנשום עמוק ולרגע קצר או ארוך ליהנות מכאן ועכשיו. אל המקומות האלה אנחנו יכולים לברוח לבד או יחד עם אנשים שקרובים לנו ולחדש, באופן הזה, את מלאי האנרגיה שכול כך הכרחית וטובה לנו. 

סוגים שונים של חומרי ריהוט גן

כדי שנוכל ליהנות מכל זה חשוב שנדע איך לקשט ולהפוך את הגינה או המרפסת לפונקציונאלית יותר. בייחוד בשביל זה מוצע לנו ריהוט גן יפה ומסוגנן, שמביא אתו יתרונות רבים. זה יכול להיות ריהוט העשוי מעץ, ריהוט מאלומיניום או מראטן. ריהוט העץ, למשל, מכניס יופי כפרי וטבע. הוא נהדר לכל מרפסת או גינה ומשתלב באופן מושלם לצד אלמנטים מסוגים אחרים. יחד עם זאת, הוא מצריך תחזוקה נכונה כדי לשמור עליו ומוטב שלא יהיה חשוף יותר מדי לשמש. ריהוט אלומיניום הוא ריהוט חזק ועמיד ולכן נהדר למרפסת או לגינה. למרות שהוא מביא איתו סטייל מודרני ואולי מנוכר מעט, יש בו משהו מיוחד וזו גם הסיבה מדוע הוא אהוב כל כך. ריהוט ראטן מכניס את הקלילות וגם הוא מגיע בעיצובים ובסגנונות שונים. כמו העץ, מדובר בחומר טבעי ולכן ידרוש תחזוקה מתאימה לאורך כל עונות השנה. 

אופציה טבעית ויפה

לא בכדי ריהוט העשוי מעץ הוא פתרון נפוץ מאד במרפסות ובגינות. זוהי אופציה יפה וגם טבעית, שמתמזגת, ובאופן מושלם, עם עצי הגינה וכל הצמחים. ריהוט שכזה משרה אווירה נעימה ורגועה מאד ולכן מצוין לחלקו החיצוני של הבית, ולא רק לחלק הפנימי. 

3 טיפים לשמירה על פינת הישיבה

יש לכם פינת ישיבה העשויה מעץ? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור עליה לאורך שנים:

  1. לכסות – אם פינת הישיבה בחצר או בגינה עשויה מעץ, ואם היא חשופה לגשם ולשמש ישירה, הקפידו לכסות אותה. תוכלו למצוא כיסויים גדולים שמתאימים לפינות ישיבה, כיסויים שיגנו עליה למשך תקופה ארוכה. 
  2. טקסטיל ושמש – השניים הללו הם לא חברים טובים. ולכן, אם יש לכם גם כריות על אותו ריהוט, הקפידו להכניס אותן הביתה או להרחיק אותן מהשמש כשהן לא בשימוש.
  3. שימון – אם ברשותכם ריהוט מעץ מלא בגינה או בחצר, מומלץ לדאוג לשמן אותו אחת לכמה חודשים. 
שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן