דרכים מקוריות לעצב את הבית

הכי בבית בעולם

הבית האהוב שלנו ללא ספק מהווה עברנו מפלט לשגרה העמוסה. אחרי ימים ארוכים בלימודים, בצבא או בעבודה, אנחנו רוצים לחזור הביתה וליהנות מתחושה אמתית של שלווה. עיצוב נכון של הבית האהוב שלנו יכול לתרום לא רק לאווירה האירונית, אלא גם לשקט הנפשי האישי שלנו ולהפוך את הבית שלנו מכמה קירות לבנים למקום חם, נעים ומרגיע.

רבים מאתנו מעוניינים לשדרג את עיצוב הבית אבל הבעיה היא, שלא פעם הרעיונות פשוט לא באים. בשביל לעזור לכם למצוא את העיצוב המושלם עבור הבית האהוב שלכם, ריכזנו כמה רעיונות שיכולים לתת לכם השראה. בהצלחה!

תתלו מדפי ספרים ייחודיים

מדפי ספרים הם ללא ספק אחד מהפריטים העיצוביים המרהיבים ביותר שאפשר לשלב בבית האהוב שלנו. המדפים מרהיבים כשלעצמם, אבל הספרים שממוקמים עליהם יוסיפו לביתכם אווירה אינטלקטואלית, מסקרנת ואפילו מעט מסתורית. את המדפים תוכלו למלא בספרים שנהניתם לקרוא שוב ושוב, בספרים שהשאירו עליכם רושם וכמובן – בספרים רבים שאתם עוד מתכננים לקרוא יום אחד. 

נדנדת איכרים לתליה

תיהנו מרהיט יוקרתי חדש

רעיון ייחודי נוסף יהיה להפתיע את עצמכם ואת בני הבית ברהיט יוקרתי חדש. יכול להיות מדובר בספה חדשה, שולחן מטבח מפתיע, כוננית מעוצבת או בכל פריט אחר שיעלה על דעתכם.

תוכלו לעצב את הגינה עם ריהוט גן מעץ איכותי »

מדובר בדרך פשוטה ומרגשת לשדרג את עיצוב הבית ולשלב בו פריט שיוציא ממנו צדדים חדשים שלא יצא לכם להכיר. אז באיזה רהיט תבחרו?

תתחדשו בשלט לבית

אם אין לכם עוד שלט לבית – עכשיו זה ללא ספק הזמן להתחדש באחד. שלט לבית הוא פריט חובה בכל בית ויש לו את היכולת המופלאה לגרום לכם להרגיש הכי בבית בעולם, עוד לפני שעברתם את דלת הכניסה. באמצעות טכניקה של חריטה על עץ ניתן להכין מבחר אדיר של שלטים לבית בשלל סגנונות ועיצובים. את השלט שלכם תוכלו לקשט בתמונה של בני הבית, בכיתוב מגניב וליהנות ממבחר אדיר של פונטים שיוסיפו לו הרבה ייחודיות וחן. אז איך תעצבו את השלט שלכם?

תוסיפו משהו אישי משלכם

סופו של דבר, הבית שלנו הוא מקום אישי ובהתאם לכך – חשוב שנביע את עצמנו בתוכו. דרך מופלאה ופשוטה לשדרג את עיצוב הבית האהוב שלכם, תהיה פשוט למלא אותו בדברים אישיים שיצרתם והכנתם בעצמכם. יכול להיות מדובר בציור מופלא שהכנתם שאתם אוהבים, בכלי הנגינה האהוב שלכם שתוכלו לתלות לראווה או בכל פריט שקשור לזיכרון אהוב, תחביב או כישרון שאתם נוהגים להסתיר. 

עכשיו כשאתם כבר יודעים הכל, נשאר רק להתחיל. אנחנו מאחלים לכם הרבה בהצלחה בעיצוב הבית האהוב שלכם ומאמינים שתצליחו להפוך אותו להכי מיוחד וביתי שיש. תהנו!

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן