איך להיפטר מאחסון כפייתי ומיותר בגינה

אגרנות כפייתית בגינה

אחסון כפייתי בגינה הוא פעילות מיותרת שמבזבזת זמן ואנרגיה.

הדרך הטובה ביותר להיפטר מאחסון כפייתי בגינה היא לפנות אשפה ופריטים לא רצויים מהגינה ברגע שרואים אותם.

האגירה הנפוצה ביותר היא בגינה

אחסון כפייתי בגינה הוא אחת מצורות האגירה הנפוצות ביותר. כתוצאה מכך, יכול להיות קשה ליצור גינה או חצר נעימה.

אחסון כפייתי מאופיין באדם שמרגיש צורך להחזיק בפריטים שאינם זקוקים לו. הפריטים האלה הם בדרך כלל זבל, אבל לא תמיד. אגרנים מסוימים עשויים לשמור דברים שעדיין במצב טוב, בעוד שאחרים עשויים לשמור דברים שהם פשוט בסדר גמור ללא תלונות או בעיות.

ישנן סיבות רבות לכך שאנשים עלולים לפתח הרגלי אחסון כפייתיים. לפעמים הרגלים אלה נגרמים על ידי רמות החרדה של הפרט מפני ויתור על שליטה או תחושת מוצף עם משימות קבלת החלטות. במקרים אחרים, הרגלים אלו יכולים להיות קשורים לתהליך החשיבה הלא תפקודי של האדם שגורם לו להאמין בטעות שהם

למה לא כדאי למלא את הגינה בשטויות ואגרנות

הגן הוא מקום של הרפיה ומדיטציה. כדי שנוכל ליהנות מהגינה, עלינו להיפטר ממנה מדברים מיותרים. אחסון כפייתי בגינה הוא דבר טבעי. זה דחף לשמור את כל הדברים הקשורים לפרויקט או אירוע מסוים לשימוש עתידי.

אנו זקוקים לתכנית פעולה כאשר אנו רוצים להיפטר מאחסון כפייתי בגינה. אנחנו לא יכולים פשוט לזרוק הכל לפח, כי זה יגרום לנו להרגיש רע ואחראים להזריק את העולם לכאוס מוחלט. אז מה אנחנו צריכים לעשות?

זה לא קל, אבל זה אפשרי. נתחיל במיון כל הפריטים לפי חשיבותם ונמקם אותם בהתאם: לשמור או להשליך?

מה גורם לאגירה כפייתית זו

אגירה כפייתית היא התנהגות המתרחשת כאשר האדם שאוגר דברים מתקשה לקבל החלטות לגבי כל רכוש שהוא מחזיק.

אגרנים כפייתיים בדרך כלל אינם מסוגלים לזרוק דבר כי הם מרגישים שהוא יקר מדי או שימושי. אולי יש להם פחד לאבד משהו יקר או להיות לא מוכנים לשעת חירום. אגרנים כפייתיים מתקשים לרוב בשליטה בדחפים, בקבלת החלטות ובארגון מחשבותיהם.

הדבר החשוב ביותר לעשות על מנת להיפטר מאגרנות כפייתית הוא לעזור לאדם שיש לו הפרעה זו להבין שהוא לא בזבזן או עצלן על ידי השלכת חפצים, אלא משפר את איכות החיים שלו.

הסכנה באגירה כפייתית

אגירה כפייתית בגינה היא בעיה רצינית שבאמת יכולה לגבות מחיר מהבריאות והרווחה שלכם. זה יכול להוביל לדיכאון, חרדה ותחושות של הצפה.

כדי להימנע מכך, אתה צריך לטפל בדברים שיושבים בגינה שלך. צריך לפנות אשפה, דברים מיותרים מהגינה ולהיפטר מהאגירה הכפייתית ככל האפשר.

בסעיף זה אגיד לכם מה לעשות עם אותם דברים מהגינה שלכם שאינם נחוצים יותר או עם אותם דברים שישבו שם כבר הרבה זמן.

זה הכל על לוודא שאתה שומר רק את הדברים בגינה שלך שמביאים לך שמחה ואושר וכל הבגדים הישנים או הרהיטים שאינם בשימוש צריכים ללכת.

מה היא אגירה כפייתית

אגירה כפייתית היא סוג של הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית, הגורמת לאנשים להתקשות להשליך את רכושם.

בעידן הזה, יש לנו די והותר מהכל. אין צורך להיאחז בדברים מיותרים, שרק תופסים מקום ומקשים על מציאת מבוקשכם.

על מנת להיפטר מאגרנות כפייתית בגינה, חשוב שתתחילו קודם כל עם הדברים הכי חשובים שאתם צריכים לשמור בגינה.

אגירה כפייתית נראית בדרך כלל אצל אנשים עם הפרעה טורדנית כפייתית (OCD). אגירה מוגדרת כרכישה של פריטים שאינם נחוצים או מסיבות שאינן ניתנות להסבר. אנשים שאוגרים חווים לעתים קרובות מצוקה מהרעיון להיפטר מהחפצים שלהם.

תעשיית פינוי האשפה היא אחת מהתעשיות הצומחות ביותר בארצות הברית, עם למעלה מ-130 מיליון טון המיוצרים מדי שנה. אחת הדרכים להימנע מאגרנות כפייתית, היא להיפטר מאשפה ודברים מיותרים מהגינה שלכם.

מה גורם לאנשים להפוך לאגרנים

האגירה והאגירה הכפייתית, באופן כללי, היא הפרעה הקשורה לחרדה ולהפרעה טורדנית-קומפולסיבית. אגרנים כפייתיים אינם מסוגלים לזרוק או אפילו לתת חפצים שעלולים להיראות חסרי תועלת לאחרים. לעתים קרובות זה מוביל אותם לחיות במצוקה ולגרום לעצמם להרגיש לחוצים. עם זאת, ניתן לרפא זאת על ידי ביצוע השלבים הפשוטים הבאים:

קודם כל, האדם חייב להודות שיש לו בעיה ולקבל אותה. הם צריכים להבין שהם לא לבד – יותר מרבע מיליון אנשים סובלים מהפרעה זו רק בישראל. השלבים הבאים כוללים ניקוי הבית חלק אחר חלק תוך תכנון תוכניות לארגון דברים חדשים בצורה מסודרת על מדפים או ארונות. חשוב להיפטר מדברים שנראים לא רלוונטיים למראה.

אחסון כפייתי בגינה יכול להיות סימפטום למחלות נפש אחרות.

אגירה כפייתית מוגדרת כ"קושי מתמשך להשליך או להיפרד מחפצים בגלל צורך נתפס להציל אותם". זה יכול להזיק לאדם וגם מסוכן עבור בני משפחתו, חבריו ושכנים.

אחת הדרכים להילחם בהפרעה זו היא להיפטר מאשפה ודברים מיותרים מהגינה. אם למישהו יש בעיות להיפטר מאשפה בחצר, כנראה שהוא מתקשה עם חפצים גדולים יותר. ייתכן שהסיבה לכך היא OCD או מחלות נפש אחרות כמו דיכאון או חרדה שאינן מאפשרות להם להיפטר כראוי מחפצים שכבר אינם משרתים כל מטרה עבורם.

אם קשה לכם עם בעיה זו אתם יכולים תמיד להזמין את צוות פינוי דירות שיעזור לכם בפינוי כל האגירה שיש לכם בגינה.

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן