סוגי העץ המומלצים ביותר לעבודות עץ

טבלת סוגי עצים לעבודות עץ

איזה עצים מתאימים ביותר לעבודות עץ

חברתנו עובדת כבר שנים רבות בתחום עבודות העץ ויודעת היטב מהם סוגי עצים לעבודות עץ. עם ניסיון רב בתחום ואף גם מקבלת המון פידבק חיובי באשר לכל הפרויקטים אותם מוציאה לפועל. זאת היות ומספקת לכל לקוחותיה מוצרים המצטיינים באיכותם וייחודיותם.

טבלת סוגי עצים לעבודות עץ

הכנו עבורכם טבלה עם כל סוגי עצים המומלצים ביותר לעבודות עץ. אלו העצים שאנו משתמשים בהם לעבודות בעץ שאנו מבצעים ללקוחותינו.

סוגי עציםתיאור
אורן פיני  
דק קרוליינה
מדובר בעץ בעל גוון חום בהיר העולה לכדי חומר גלם מאוד נפוץ במסגרת עבודות בעץ. לשימוש בעץ זה יתרונות מגוונים. ראשית, מדובר בעץ שקל לעבוד אתו בהיותו גמיש. שנית, לא רק שעץ זה נחשב לכזה שבעל משקל קל אלא אף גם בעל טקסטורה טבעית המקנה לעבודות העץ העשויות ממנו מראה אוטנטי. בנוסף לכך, יש לציין שעץ האורן הפיני הוא עץ ששימושו נפוץ בישראל ואף כזה שיכול לעבור תהליך אימפרגנציה, תהליך המגן על הפריטים העשויים ממנו מפני מזיקים וכן מפני מזג אוויר.  
אורן לבן  
משטח עץ אורן
עץ האורן הלבן מיועד לרוב לבנייה ואף נחשב לחומר גלם אתו קל לעבוד בהיותו גמיש. אם זאת, היות וצפיפות סיביו פחותה רצוי לעשות בו שימוש לשם עבודות נגרות עדינות. בהמשך לכך, היות ומדובר בחומר גלם היחסית עדין ורך, אין זה עמיד מאוד מפני השלכותיו של מזג האוויר.  
אורן קרולינה
דק קרוליינה
עץ זה, אשר צבוע עשוי לנוע בין לבן צהבהב לבין צבע חום בהיר, מתאפיין בצפיפות גבוהה ולפיכך עולה לכדי עץ המוכר בכבדותו. נעשה שימוש בחומר גלם זה במסגרת מגוון רחב של עבודות עץ ביניהם ריהוט גן פרגולות וגדרות. עץ זה אף גם מוכר בשל עמידותו הגבוהה וכן בשל הצורך לרכוש אותו לאחר שעובר תהליך אימפרגנציה.  
איפאה
משטח עץ איפאה 
עץ האיפאה בעל עמידות גבוהה ואף גם אין נשחק בקלות. תכונות אלו הופכות אותו ללא רק טוב לשם בניית דקים אלא אף לחומר המתאים לשימוש לשם כל מטרה שהיא. לצד זאת, עץ זה,, אשר בעל גוון הנע מחום כהה עד למהוגני, נחשב לחומר גלם יחסית יקר אם כי איכותי. בהמשך לכך מדובר אף בעץ שמצריך כלי עבודה חזקים לשם השימוש בו.  
טיק ברומזי
משטח דק טיק 
מדובר בעץ המוכר בשל השומניות שלו, גמישותו וכן בשל שקל לעבוד אתו. עץ זה, אשר צבעו נע בין חום בהיר עד לשחרחר, נחשב לעץ איכותי ועמיד מאוד אשר אף גם מתאים לשימוש בסביבה לחה ורטובה. עם זאת, מדובר בחומר גלם יקר יחסית.  
אלון
עץ האלון שייך למשפחת העצים הקשים. עץ זה, אשר בעל צבע הנע בין לבן לאדמדם, עולה לכדי עץ בעל מרקם דק ומראה טבעי, דבר שמעניק לפריטים העשויים ממנו מראה ייחודי. לצד זאת, עץ האלון, אשר בעל צפיפות גבוהה, בעל יתרונות מגוונים כאשר שניים מהם לדוגמא הינם כי קל לעבוד אתו ואף כי נחשב לעמיד ואין נשחק מהר.
סינטטי
דק סינטטי אמריקאי
כאשר אנו משתמשים בכינוי עץ סינטטי הכוונה הינה כי מדובר בחומר גלם הועלה לכדי תרכובת המכילה פלסטיק ועץ ממוחזר. לצד זאת, חומר גלם זה אף עשוי גם לעיתים להכיל פלסטיק בלבד. יתרונו של חומר גלם זה הינו כי הפריטים העשויים ממנו נחשבים לעמידים מאוד מפני כתמים ומים ואף כי אין להם נטייה להיסדק או לדהות.

שירותים נוספים של עבודות עץ

חברתנו מציעה לכם שירותים כגון בניית פרגולות מעץ, יצירת סגירות חורף, התקנת רצפות דקים וגדרות עץ, בניית מחסנים מעץ. לצד זאת, אנו אף גם מציעים לכלל לפנות אלינו בנוגע לכל סוג פרויקט הכולל עבודה בעץ, כאשר גם אותו נוכל לממש לאחר סיכום עלותו ופרטיו.

במסגרת השירותים אותם אנו נותנים יש בידנו להציע לכם מגוון רחב של סוגי עץ.

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן