מה העץ הכי שימושי ויעיל לעבודות עץ במדינת ישראל

סוגי עצים

דק אורן הוא העץ הכי נפוץ לשימוש כאן בישראל. הוא משמש לצורך בניית פרגולות הוא מתאים מאוד גם לייצור דק והוא גם נותן מענה לצורך ייצור חיפויים לקירות חוץ או פנים.

דק אורן נמכר היום כמעט בכל מחסן עצים בגלל הפופולאריות שלו וההתאמה שלו למזג האוויר הישראלי. קיימים בו כמה וכמה סוגים וחשוב לבחור בסוג הנכון והיפה.

עץ האורן מתאפיין במראה עץ עם הרבה עיניים יחסית מה שיוצר מראה כפרי טבעי. יש כאלה שיש בהם עיניים שחורות ולא ממש יפות. חשוב לשים לב  שבוחרים את סוג העץ היפה והעדין ביותר עם עיניים לא שחורות וכזה שגם מבטיח עמידות לשנים רבות.

יש כאלה החושדים בעץ האורן שמא הוא לא יעניק להם את המענה הנכון. זאת בגלל שהאורן חשוד כרגיש מאוד בפני מזיקים וריקבון. אז האמת היא שזה נכון. עץ האורן אהוב מאוד על מזיקים למיניהם ואם הוא לא מקבל את הטיפול הנכון, הרי שהוא בהחלט לא יישאר עמיד לארוך זמן.

מעבר לכך חשוב לזכור כי עץ האורן חייב לעבור את השימון לפני שבכלל מתחילים לעבוד אתו וזאת על מנת שהעץ אכן יהיה שמור היטב ומוגן מפני כל פגיעה אפשרית.

היתרונות של עץ האורן

עץ האורן הוא כאמור העץ הנבחר בישראל לכל שימוש כמעט. זאת בשל היתרונות הרבים שיש לעץ האורן להציע.

  • יופי – עץ האורן הוא עץ יפה. הוא מעניק מראה טבעי ונחמד בכל מקום בו בוחרים לעשות בו שימוש. בעזרת עץ האורן נהנים בסופו של דבר מתוצאה מרשימה ויפה בכל יישום שרק בוחרים.
  • איכות – עץ האורן הוא עץ איכותי וחזק והוא שורד היטב את כל פגעי מזג האוויר. הוא מתאים מאוד לקיצוניות שיש לנו כאן בארץ, הן בקיץ כאש השמש קופחת במשך עונה ארוכה והן בחורף כאשר יש גשמים, רוחות, ברדים וגם שלגים. זהו נתון מאוד משמעותי היות ועץ שלא מתאים לחשיפה מול שמש או גשם הוא עץ שיאבד מהר מאוד את יופיו, את הצבעים שלו וכמובן גם את החוזק והאיכות שלו.
  • הרכבה קלה – עץ האורן הוא עץ שהוא נוח יחסית לעבודה ולא קשה להרכיב אותו כדי להגיע לתוצאות המדויקות והרצויות.
  • תחזוקה קלה – אם האורן אשר בעזרתו בניתם את הפרגולה הוא חומר איכותי וחזק שעבר את כל התהליכים הנדרשים בטרם ההרכבה, לא יהיה לכם כל כך הרבה עבודה בתחזוקה והשימור של העץ. הוא יישמר היטב גם ללא כל טיפול.
  • עמידות – עץ האורן הוא עץ עמיד ופרגולה העשויה עץ אורן תהיה פרגולה חזקה ועמידה לאורך שנים.

כדי ליהנות מכל היתרונות הללו של עץ האורן, חשוב לפנות אל אנשי מקצוע מנוסים בתחום כדי לקבל את המענה המושלם.

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן