החלפת גג רעפים בפרגולה

לא קשה למצוא פרגולות בעלות גג רעפים. גג רעפים מהווה הצללה מושלמת למקומות שטופי שמש. יחד עם זאת, כל גג רעפים מתבלה, ואם חשוב לכם לשמור על איכות הפרגולה, כדאי שכבר כאשר אתם מזהים הצורך בהחלפת גג רעפים בפרגולה שלכם, פנו לחברה אמינה לביצוע העבודה. פרגולת עץ עלולה להיהרס כאשר הרעפים בה שבורים או עומדים בצורה שלא מספקת הגנה אופטימלית. כאן ריכזנו עבורכם מידע בנושא.

מתי צריך להחליף גג רעפים בפרגולת עץ?

לרוב, החלפת גג רעפים בפרגולה מתבצעת בזמן שיפוצים כללים ותחזוקה שוטפת שהעץ ממנו עשויה הפרגולה עוברת. כל רעף, מכל חברה שהיא עלול להתבלות, להישבר וליפול ולכן, במקרים בהם ההגנה המספקת לא מתקבלת, מבצעים החלפת רעפים בפרגולת העץ ונהנים מגג תקין ופרגולה מזמינה. 

חשוב לדעת כי ישנם מקרים בהם רעף אחד נסדק, אך אין להשיג את סוג הרעף המותקן וכדי ליהנות מאטימות מלאה של הגג בפני נוזלים, יש צורך בהחלפת כל רעפי הגג. במקרה כזה מנצלים את העובדה של החלפת הרעפים ושלבים בגג הפרגולה בידוד איכותי וטוב יותר מקודמו. 

מה הסיבה המובילה לשילוב פרגולת עץ בעלת רעפים?

ניתן לראות כי רבים בוחרים לשלב בחצר ביתם דווקא פרגולת עץ או ברזל בעלת רעפים מעליה. הסיבה לכך היא האטימות המתקבלת בהתקנת פרגולה. ניתן לקבל הצללה ברמה דומה, אך לא זהה, לא באיכות ולא בנראות. ואם כבר משקיעים, למה לא להשקיע בטוב ביותר? זו הסיבה לבחירת התקנת פרגולות בעלות גגות רעפים. רעפים ידועים כחומר עמיד וחזק מפני נזילות, גשמים ושמש יוקדת. מה שלא כל חומר אחר עמיד בפניו.

מה הדרך להחליף רעפים בפרגולת עץ?

 כדי להחליף רעפים דרוש ידע מקצועי. אנו באמן העץ גאים לתת שירות מנצח בתחום. לאחר שאנו מקבלים הזמנה להחלפת רעפים בגג פרגולה, אנו מגיעים ומתחילים בפינוי הרעפים הישנים. כאשר גג הפרגולה נקי מרעפים, נוכל לעבוד על חיזוק הפרגולה ולבצע בה תחזוקה שוטפת. יהיו פעמים בהם ההמלצה תהיה להוסיף עמוד או להחליף חלקים מסויימים. לאחר ביצוע החיזוק כראוי, נוכל להתחיל בהרכבת הרעפים החדשים. ישנם פעמים בהם הרעפים הישנים יתאימו להרכבה מחדש. אך במרבית המקרים העבודה תיעשה עם רעפים אחרים וחדשים. כך תוכלו לקבל בקלות פרגולת עץ בעלת רעפים חדשים ומעודכנים. 

אילו רעפים נפוצים בפרגולות עץ?

קיים מגוון גדול של סוגי רעפים.

  • רעפים עשויים חרס – הרעפים שכולנו מכירים הם רעפי החרס האדומים והזולים. רעפים כאלו יכולים להאריך ימים קרוב ל-90 שנה כך שאם רעפים אלו מתאימים לעיצוב הפרגולה שלכם, אין סיבה להחליף אותם ברעפים אחרים, מעודכנים יותר. 
  • רעפים בצורת קשקשי דג – רעפים אלו מעניקים צורה של קשקשי דג, הם קטנים רבים וגם יקרים יותר.
  • רעפים עשויים בטון – רעפים אלו נראים טוב למרות שהם עשוייים מבטון. הם מחזיקים לטווח של קרוב ל-40 שנה והם פחות נפוצים לשילוב בפרגולות עץ.
  • רעפים ארוכים – רעפים אלו מכונים גם רעפים רבי רעף והם ידועים בצורה הארוכה שהרכבה פשוטה היא יוצרת טקסטורה מושלמת לעין. רעף כזה עשוי ממתכת והוא נחשב לחזק.

החלפת רעפים? רק עם אמן העץ!

אנו גאים לתת שירות מנצח בתחום התקנת גגות רעפים והחלפת גגות רעפים בפרגולות בדרום ובשאר חלקי הארץ. גם אתם מוזמנים להרגיש מהו שירות איכותי, מקצועי, אדיב ויעיל. צרו עימנו קשר ואנו נעבוד עבורכם. נשמח לסייע גם לכם ולהפוך את הפרגולה שלכם לשימושית ומפנקת יותר. השאירו כאן פרטים.

אם תרצו תוכלו גם להציץ במחירון שלנו לפרגולות.

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן