בניית גג קטן (גגון) מעץ

פרגולות מעץ גושני

בניית גגון מעץ נפוצה בכניסה לבית או מעל חלונות הבית. הסיבות לבניית גגון מעץ הן רבות. הסיבה העיקרית בשלה נבנה הגגון הוא הצללה מפני קרני השמש כמו גם מניעת חדירת גשמים. יחד עם זאת, העיצוב המתקבל על ידי שילוב גג עץ במבנה, הוא אחר לעין ערוך. וזו הסיבה שבעלי בתים פרטיים רבים מעוניינים להקים גג עץ על כל מבנה ביתם ולא רק על שטח הכניסה לבית. כאן ריכזנו עבורכם את הנקודות החשובות בבחירת גג קטן מעץ. 

למה חשוב להתייחס בבחירת גג קטן מעץ?

קיימים סוגי גגות רבים וכאשר אתם תגיעו לשלב הבחירה, חשוב שתכירו את הנקודות שחשוב לקחת בחשבון בבחירת גגון כזה.

  • רמת השיפוע – רמת השיפוע משתנה והיא נקבעת בהתאם לכמות מי הגשמים באזור. חשוב שתבדקו מה השיפוע המתאים לכם ביותר, האם מתאים לכם שיפוע מתון או להפך, שיפוע תלול ככל הניתן? לרמת השיפוע ישנה גם חשיבות עיצובית, בעוד ששיפוע תלול מקנה מראה כפרי, הרי שגגון עץ בעל שיפוע מתון נותן את המראה ההפוך. 
  • תוספת רעפים – גגון עץ, כמו גגות של פרגולת עץ, יכולים להיות מורכבים מעץ ויכולים להיות מורכבים מעץ שעליו הונחו רעפים להשלמת הנראות. עליכם לחשוב מה מתאים לגגון העץ שלכם. באופן עקרוני מוסיפים רעפים כאשר מעוניינים שהגגון המותקן יהיה מספיק חזק מפני רטיבויות, מי גשמים ופגעי מזג אוויר. 
  • חוזק העץ – קיימים מגוון סוגי עצים. לא כל עץ יתאים לבניית פרגולת עץ או גגון קטן. כדי לבנות גגון חזק מעץ, אתם צריכים לבחור חומרי גלם איכותיים, אך יחד עם זאת, ההמלצה היא לבחור חומרי גלם המתאימים להעדפה העיצובית שלכם. אם אתם אוהבים מראה כפרי, גג מעץ גושני יכול להתאים לכם, לדוגמא. העצים המבוקשים ביותר לבניית פרגולת עץ וגגונים הם עצי אורן, עצי טיק ועצי איפאה. 

גגון מעץ – מיני פרגולת עץ

גג קטן מעץ יכול להיות פרגולת עץ תלויה המחוזקת למבנה עומד בצורה בטוחה. יחד עם זאת, פעמים רבות בעלי חצר פרטית מעוניינים להשקיע בגגון מעץ, אך הם מתקשים להשקיע את הכסף הנדרש לפרגולה גדולה מספיק כמו שהם רוצים. חשוב לדעת כי גגון עץ לא עולה יקר כמו פרגולה עץ, המחיר בו נקבע על פי מטר וכך תוכלו לבחור את המתאים לכם. יחד עם זאת, במקרה בו אתם מחפשים תנאי תשלום נוחים, כדאי כבר מראש לחפש חברה המאפשרת תנאי תשלום נוחים יותר.

תוך כמה זמן מוסיפים את הגגון למבנה הקיים?

חשוב לדעת כי לא ניתן לקבוע מראש באופן כוללני את משך זמן ההתקנה כיוון שזמן ההתקנה משתנה בהתאם למורכבות הגגון שבחרתם. אם בחרתם גגון בעל מנגנון אוטומטי לדוגמא, משך זמן ההתקנה שלו יהיה ארוך יותר ממשך זמן ההתקנה של גגון בעל מנגנון ידני. גם לסוג העץ ומורכבות בניית פרגולת העץ שבחרתם יהיה מה להוסיף למשך זמן ההמתנה. כך שעל כל מקרה בו אתם מעוניינים בהתקנה מהירה מהמקובל, חשוב שתפנו לחברה מקצועית העוסקת בתחום, מבעוד מועד. 

פרגולת עץ איכותית רק אצל אמן העץ

גגון מעץ יכול להיות פרגולת עץ לכל דבר. כדי ליהנות מהפרגולה לאורך שנים, חשוב לפנות לחברה העוסקת בעבודות עץ, אך שמה דגש על איכות חומרי הגלם. אנו באמן העץ גאים לספק שירות יעיל ומקצועי בתחום. אנו בוררים בקפידה את חומרי הגלם האיכותיים ביותר לעבודות העץ שלנו הנעשות בעבודת יד מקצועית במיוחד. 

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן