בניית דק במצפה רמון

בניית דק סינטטי

בניית דק מעץ בחצר/גינה שלנו הוא פתרון מעולה אשר מקנה לבית שלנו עיצוב מרבי וכמובן נוחות ואסתטיות גדולה יותר. בשטח שעליו אנחנו בונים דק אנחנו בעצם מבטלים את האדם והדשא כך שזה מונע מאיתנו הרבה מאוד "כאבי ראש" והתעסקות עם האדמה, השקייה, גיזום, הדברה וכד'…

כמובן שלטווח הארוך זה גם חוסך את הכסף, האנרגיה והזמן שאותם אנחנו עלולים להוציא על גינון שזה יכול להסתכם במאות שקלים כל חודש. בחורץ ישנו עוד חיסרון לחצר והגינה שקשה מאוד להשתמש בה או לסגור אותה ולאטום אותה בגלל הרטיבות שמי הגשם מייצרים בתקופות עם מזג האוויר סוער. במידה ובחרנו לבנות דק זה גם מביא לנו את האפשרות במידת הצורך של הרחבת הבנייה ולאטום לגמרי את כל השטח כמובן במידה ויש את האישורים המותרים. יתרון נוסף לדקים זה עלויות תחזוקה שהם יחסית נמוכות (צריך רק לצבוע אותו וללטש אותו) בערך פעם בשנתיים-שלוש כמובן שזה תלוי במצבו. עלויות הצבע זה יחסית זול בגלל שעושים את זה לעיתים רחוקות וזמן הצביעה הוא די סביר (תלוי בגודל הדק) אך בסך הכל זו פעילות כיפית שעושים עם הילדים וכל המשפחה ביחד.


מחירון של סוגי העץ הנפוצים לבניית דק

סוג העץ בדקמחירהערות
דק אורן250-450 ₪ למ"רעץ האורן הוא העץ הנפוץ ביותר לבניית דקים
דק מעץ איפאה600-750 ₪ למ"רעץ איפאה הינו עץ מיוחד מדרום אמריקה. עץ מאוד איכותי.
דק טיק בורמזי850-1000 ₪ למ"רעץ עם שומניות טבעית וצבע מאוד מיוחד באיכות גבוה.
דק סינטטי600-700 ₪ למ"רהדק הסינטטי הינו דק שמורכב משבבי עץ המהולים בדבק.
דק במבוק600-700 ₪ למ"רדק הבמבוק הוא היחיד שהוא לא מעץ אלא נעשה משבבי במבוק.
*המחירים מוערכים בממוצע ועלולים להשתנות בהתאמה אישית לפרויקט ולרצון הלקוח

חידוש דק – מתי צריך לעשות את זה?

עבודות התחזוקה בדק שזה בעצם החידוש שלו מתבצעות מפעם לפעם תלוי בחומר הדק ובמצבו אך ברוב המקרים הרגילים אנחנו מבצעים צביעה מחדש אחת לשנתיים בשביל לשמור עליו ברמה המיטבית ביותר ולשמר את העץ עד כמה שאפשר שירגיש לנו כמו חדש.
את החידוש ניתן לבצע עם בעל מקצוע או לקנות צבע מיוחד לסוג העץ שלכם בעצמכם וכנראה שזה לא יקח לכם יותר מכמה שעות לצבוע את כל הדק ברמה גבוהה וללא מאמץ רב מידי. בסך הכל הצביעה היא פעולה כיפית בדרך כלל עושים אותה גם כל המשפחה ביחד.

בניית דק מסביב לבריכה

אחד הדברים שהרבה מאוד מהאנשים משתמשים בו לבניית הדק הוא לחיפוי בריכה הפרטית.
הרבה מאוד מהאנשים שבוחרים לבנות דק מסביב לבריכה פרטית בדרך כלל ברצונם להשקיע מאוד בנראות הבריכה ונוחות השימוש בה, אז הם בוחרים לבנות מסביב לבריכה "רצפה מדק".
הדק מוסיף למאוד לחוויית השימוש בבריכה וגם מונע מאוד החלקות והרבה יותר בטיחותי לילדים וידידותי למים. היום מאוד אופנתי לבנות דק מעץ סביב הבריכה וברוב המוחלט של הבתים הפרטיים בישראל בחרות באפשרות של בניית דק מעץ מסביב לבריכה.

דוגמאות לעבודות דק מעץ מסביב לבריכה:

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן