בניית דק בלהבים

בניית דק מעץ בחצר בבתים פרטיים זה פתרון מדהים שמשפר משמעותית את העיצוב של חוץ הבית וכמובן בהרבה מאוד מהמקרים מעלה את ערך הבית הפרטי שלנו שנקבע על בסיס פרמטרים מסוימים שאחד הדברים העיקריים שעל בסיסם נקבע המחיר של בתים פרטיים הוא רמת הגימור שלהם שהיא מושפעת מאוד מהעיצוב של הבית הפרטי. העץ הוא משפר פלאים את המראה החיצוני של הבית מכל הבחינות וביחס לעלות מול תועלת השיפור שלו הוא חד משמעי יקפיץ לכם את המחיר של הבית בצורה יחסית הרבה יותר ממה שתשלמו על עלות הבנייה של העץ.

העץ הוא חומר גלם שמאוד מותאם למים ולסגנון העיצוב ומקנה גם תחושת ביטחון עם השימוש בו כי הוא לא חומר מחליק, אז אפשר לצאת יחפים לחלוטין ללא חשש להחלקה של הילדים או שלכם. כמו כן, תחזוקת הדק היא לא מסובכת ולא יקרה במיוחד עלות תחזוקה של איש מקצוע היא באיזור ב 30 ₪ למטר ואם אתם רוצים לתחזק לבד שעושים את זה פעם 2-3 שנים אז כמובן שאתם יכולים אתם רק צריכים לצבוע ולשמן את העץ זה משהו שהוא כיף גם לכל המשפחה ולא לוקח המון זמן ומתבצע לעיתים רחוקות.


מחירון של סוגי העץ הנפוצים לבניית דק

סוג העץ בדקמחירהערות
דק אורן250-450 ₪ למ"רעץ האורן הוא העץ הנפוץ ביותר לבניית דקים
דק מעץ איפאה600-750 ₪ למ"רעץ איפאה הינו עץ מיוחד מדרום אמריקה. עץ מאוד איכותי.
דק טיק בורמזי850-1000 ₪ למ"רעץ עם שומניות טבעית וצבע מאוד מיוחד באיכות גבוה.
דק סינטטי600-700 ₪ למ"רהדק הסינטטי הינו דק שמורכב משבבי עץ המהולים בדבק.
דק במבוק600-700 ₪ למ"רדק הבמבוק הוא היחיד שהוא לא מעץ אלא נעשה משבבי במבוק.
*המחירים מוערכים בממוצע ועלולים להשתנות בהתאמה אישית לפרויקט ולרצון הלקוח

תחזוקה שוטפת של הדק

התחזוקה השוטפת של הדק היא מאוד פשוטה ולא מצריכה מאיתנו הרבה מאמץ פיזי. את התחזוקה אנחנו מבצעים אחת לכמה שנים (תלוי במצב הדק) ואפשר לעשות אותה לגמרי בעצמכם ללא איש מקצוע התחזוקה תעלה לכם לכל היותר כמה מאות שקלים (חד פעמי) תצטרכו לקנות רק את עלות הצבע והשמן ולצבוע בעצכם שזה יקח לכם כמה שעות מזמנכם וככה גם תוכלו לחסוך את העלות של איש מקצוע לחלוטין.

בניית דק מסביב לג'קוזי

בהרבה מהמקרים שאנשים בונים דק זה לחיפוי ובנייה סביב הג'קוזי שלהם בחצר הבית וכמובן גם כמה מטרים בעצם מסביב לכל הג'קוזי ועד פתח הכניסה לבית בשביל לא ללכת על מקומות שעלולים לכלכך אותכם, בהרבה מהמקרים אנשים עושים חיפוי מלא כך שבחורף לא יהיה להם קר בהליכה לג'קוזי ובחזרה ממנו.

כיף תמיד שאנחנו מארחים אנשים שכיף לשבת בג'קוזי שלנו וחשוב שהוא יהיה מושקע ונעים לאירוח של אנשים אחרים, וכמובן אפשר גם להוסיף ריהוט מעץ.


דוגמאות לעבודות דק מסביב לג'קוזי

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן