בניית פרגולה בלהבים

ברגע שאתם החלטתם לבנות פרגולה בבית שלכם כבר עשיתם חצי מהדרך עכשיו לפני שאתם עושים את חצי הדרך השנייה חשוב שתדעו כמה דברים שיש לקחת בחשבון רגע לפני שאתם מתחילים את הבנייה ובוחרים בונה פרגולות אמין שיעשה זאת עבורכם על הצד הטוב ביותר.

חשוב להבין ששלב התכנון בפרוייקט של הפרגולה שאתם עושים לעצמכם הוא מאוד מאוד חשוב ויש לשים עליו דגש עיקרי.

מה הגודל של הפרגולה שאתם רוצים לבנות, מה סוג העץ או סוג חומר שאיתו אתם רוצים לבנות את הפרגולה שלכם (לכל סוג עץ או סוג חומר יש מחיר שונה ובחירה כזאת או אחרת יכולה לשנות לכם את התוכניות ולהיות משמעותית יותר יקרה מהשנייה)

כמה עולה להתקין פרגולה בלהבים?

תמיד טוב ששואלים אותנו שוב ושוב את השאלה הזאת כי התשובה אליה היא ברורה. זה כמו לשאול כמה עולה רכב במדינת ישראל. הרי כל בנאדם שנשאל הוא יענה לנו חזרה בשאלה:
איזה סוג רכב אתה רוצה? מה צרכי הנסיעה שלך? כמה נפשות מונה המשפחה שלך?

אותו דבר בדיוק קורה עם פרגולות.

שאתם שואלים כמה עולה פרגולה התשובה היא מאוד תלויה בצרכים שלכם וברצונות שלכם. המטרה הברורה בפגישה הייעוץ שלנו (ללא עלות) שאתם רק בשלבי התכנון וכבר קיבלתם את ההחלטה לבנות פרגולה היא לעשות לכם התאמה כמה שיותר מדויקת בהתאם לצרכים שלכם, לרצונות שלכם וליכולת הכספית שלכם ביחד. כמובן שיש גם דעה מקצועית ואתם צריכים דעה של איש מקצוע שגם יגיד לכם מה עדיף או אולי אתם רוצים סוג חומר מסוים ואתם לא באמת צריכים אותו לא מבינים את ההבדלים ובשביל הצרכים שלכם אתם יכולים להיות עם סוג חומר הרבה יותר זול ובצורה כזאת פשוטה אפשר לחסוך כמה אלפי שקלים בפרוייקט שלכם או לעשות משהו אחר בנוסף שאפילו לא חשבתם עליו.

איך מתחזקים פרגולה?

עבודת התחזוק של הפרגולה היא עבודה יחסית פשוטה וצריכה להתבצע לעיתים די רחוקות בערך אחת לשנתיים. עבודות התחזוק יכולות להתבצע ע"י איש מקצוע מיומן או על ידכם. העבודה דורשת בעצם לשייף ולצבוע את הפרגולה עם צבע עץ מיוחד ברוב המקרים.

מה עלות התחזוקה של הפרגולה?

עלות התחזוק של הפרגולה משתנה בהתאם לסוג העץ של הפרגולה וכמובן בהתאם לגודל של הפרגולה כי זה יכול להשפיע על כמויות הצבע וההזמנה שצריך וכמובן יש לקחת בחשבון גם זמן העבודה שלכם. עלות תחזוק ממוצעת אם אתם עושים אותה בעצמכם יכולה להגיע לכמה מאות שקלים (לא כולל הזמן שלכם וההתעסקות) במידה והיא צריכה רק טיפול תחזוקה שותף ותקופתי ואין לה בעיות אחרות כמו סדקים, טרמיטים, פגע וכד'…

עלות התחזוק של איש מקצוע שיגיע ויטפל לכם בפרגולה בראש שקט נע סביב 1000-2000 ₪ אך כמובן זה יכול להשתנות בהתאם למה שאתם צריכים ומה נכון לעשות לכם בשביל לעשות את העבודה האיכותית ביותר.

האם אפשר לעשות עיצוב ייחודי לפרגולה שלי?

וודאי. היום כולם רוצים לראות "שונה" מהשכן. תמיד המטרה שלכם היא לעשות עיצוב וטאץ' יותר מיוחד לפרגולה שלכם כי היא הולכת להיות פני החוץ של הבית שלכם.

כדאי מאוד להשקיע בעיצוב וייחודיות של הפרגולה כי זה כמובן משפיע על ערך הדירה, יש אנשים שרואים את הפרגולה אפילו כהשקעה בדירה ולא כהוצאה כי מתישהו שתחליטו למכור את הבית שלכם אתם תשכללו את מה ששילמתם על הפרגולה ואם תשמרו עליו אתה תקבלו אפילו יותר כסף מערכה המקורי.

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן