פרגולה כשרה לסוכות

פרגולה כשרה לסוכות

פרגולה כשרה לסוכות - מותאמת לכל ימות השנה

מיומה הראשון, מלווה את מדינת ישראל רוח התורה והמסורת היהודית. והחגים היהודים מצריכים מאתנו לענות על אתגרים רבים בחיי היום יום ואחד מהן הוא חג הסוכות. המחייב אותנו בבניית סוכה להלכה.

אך מה עושים כאשר את החצר שלנו מעטרת פרגולה איכותית? פרגולה כשרה לפסח, אנו באמן העץ מגישים לכם את המדריך הנכון לבניית סוכה כשרה. ומציעים לכם את השרות שלנו לבניית סוכה מעץ.

דוגמאות של פרגולות כשרות לסוכות

הזמינו עכשיו פרגולה כשרה לסוכות!

כדי להזמין באפשרותכם לחייג עכשיו ולקבל פרטים מלאים או להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

פרגולה כשרה לסוכות - למה? ואיך?

בניית הסוכה היא בסמל סטטוס קוו בכל מדינת ישראל. חרדים ודתיים. חילונים וכל היהדות קצה לקצה. כולם עומלים ושמחים בבניית הסוכה.

בניית הסוכה מתאפיינת בבניית שלד ארעי מקורות עץ פשוטות או דיקטים ארעיים בניית השלד ועליו סכך הסוכה. בדרך כלל לאחר ימי החג, תתקפל הסוכה ותאוחסן במחסן הביתי עמוק עמוק עד החג הבא. אך אפשר לעשות זאת אחרת.

איך הפרגולה תהיה כשרה לסוכות

הקירוי של הפרגולה עשוי מעץ, ועץ נחשב כשר לסכך. את מוטות העץ אנו משחילים לתוך קורות העץ הגדולות שאנו מרכיבים למעלה. בקורות העץ יש חורים בדיוק בגודל המתאים למוטות העץ. וכך הפרגולה שלכם מקבלת קירוי.

פרגולה כשרה לסוכות

מוטות העץ מושחלים ללא שום שימוש בברזל!

כדי הקירוי של הפרגולה יחשב כשר לחג הסוכות. לפי ההלכה אסור שיהיה חיבור של ברזל כמו בורג או משהו בסגנון. ולנו יש את הפטנט המיוחד לחיבור המוטות רק באמצעות השחלה. וכן זה יהיה חזק ואמיד ולא יזוז מהמקום לבד, אלא אם תרצו להוציא אותם.

ומה עושים שמגיע סוכות?

כל מה שנשאר לעשות זה את הדפנות מסביב לפרגולה, לפי ההלכה מינימום שלושה דפנות. ניתן לבחור במה תרצו לסגור את הדפנות, ניתן לעשות זאת על ידי סגירת חורף באמצעות שמשונית נפתחת ונסגרת.

"לצאת ידי חובת בניית סוכה"

הצוות שלנו לבניית סוכות הוא צוות יהודי שבקיא בהלכה, ובעת הבנייה אנו הצוות מכוונים "על בניית סוכה".

הזמינו עכשיו פרגולה כשרה לסוכות!

כדי להזמין באפשרותכם לחייג עכשיו ולקבל פרטים מלאים או להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

פרגולה כשרה למהדרין לחג הסוכות

ניתן להפוך את הפרגולה שלכם לסוכה למהדרין בכל שנה, או לחילופין מלכתחילה לקנות פרגולה כשרה לסוכות זה דורש תכנון והחברה שמספקת לכם את השירות צריכה להיות מודעת לצרכיכם. כאשר מצד אחד הפרגולה תשמש לכם כהצללה והגנה מהקיץ הישראלי הידוע ומאידך תשמש לכם גם כסוכה כשרה בחג הסוכות.

בניית הפרגולה מצריכה תכנון מחושב של השימוש שלכם בה. החל ממקום הפרגולה גודלה והיכולת שלה לשמש כסוכה כשרה אך גם כזאת שלא תעוף בחגי סוכות קצת יותר חורפיים. אנו באמן העץ נלווה אתכם לכל אורך התהליך ולתכנון נכון אשר יספק את כלל צרכיכם.

הלכה? סמכו עלנו

הקמת פרגולה כשרה לסוכות מצריכה ניסיון הלכתי של מתקיני הפרגולה. הלכות הסוכה הם קפדניים ומדוקדקים ועל כן צריכה להיות הקפדה מיוחדת בעת בניית פרגולה כשרה. אנו חברת אמן העץ המנוהלת על ידי יהודי שומר מצוות מבטיחים לכם סוכה כשרה על פי ההלכה וכדי להיזכר יחדיו.

אלו כללי הסוכה המחויבים בכל בית בישראל:

פרגולת סוכה כשרה מעץ

פרגולה העשויה מעץ היא הפרגולה הנכונה והטובה ביותר כדי לעמוד ברף כללי ההלכה וגם  לשימוש השוטף בכל חודשי השנה הן בחורף והן בקיץ.

למה?

יתרונות נוספים הקיימים לפרגולה כשרה לסוכות.

הזמינו עכשיו פרגולה כשרה לסוכות!

כדי להזמין באפשרותכם לחייג עכשיו ולקבל פרטים מלאים או להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

חג סוכות שמח

לסיכום:

חברת אמן העץ מציעה לכם את הפתרון האולטימטיבי ביותר עבורכם. הנאה מיטבית בכל ימות השנה. ביטחון ואחריות ומניעה של הוצאות בחג הסוכות.

כך אתם מקנים לעצמכם נחת וראש שקט בכל חג ובימי הקיץ הישראלי השולח קרניים לכל פינה בחצר ביתכם. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולקבל שיחת יעוץ חינם לפרגולה כשרה היישר לביתכם. חברת אמן העץ תלווה אתכם לכל אורך התהליך מהתכנון ועד הגימור.

תחתנו ניסון רב שנים ואין ספור לקוחות מרוצים שמחכים להמליץ לכם על בנייה רק עם אמן העץ. התקשרו והתרשמו. אמן העץ.

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן