איך לבחור קבלן שיפוצים בתל אביב שמומחה גם בעבודות עץ?

קבלן עבודות עץ

למרות מה שקבלנים רבים יגידו לכם, הטיפול בעץ דורש מומחיות ייחודית והיכרות של ממש עם כל הגזעים השונים בדרך לעבודה איכותית. לכן, גם אם אתם עושים שיפוץ דירה בעיר הלבנה, אסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר. גרים בתל אביב ומתכננים שיפוץ? זו הכתבה בעבורכם.

בקשו לראות עבודות קודמות

אין ספק שהדרך הטובה ביותר לראות עם לקבלן יש ידע אמיתי בעולמות העץ, היא בעזרת צפייה בעבודות קודמות שלו. בדקו איך הוא מבצע התקנות של פרגולות, האם יש לו מומחיות בהנחה של דקים ושאלו לקוחות קודמים בדבר המומחיות שלו בתחום זה. למרבית הקבלנים אין את הידע המספק בעניין אבל אחרי הכל – אתם רק צריכים למצוא קבלן אחד.

שאלו שכנים שעשו שיפוץ לאחרונה

עוד דרך נהדרת לאתר קבלן שיפוצים בתל אביב, אשר יש לו היכרות מעמיקה עם יתרונות וחסרונות העץ, טמונה בפנייה לשכנים, מכרים וקולגות שעשו שיפוץ לאחרונה. במידה והייתה להם חוויה נעימה בזמן השיפוץ ובעל המקצוע הראה את הידע שלו בתחום, הם ישמחו להמליץ עליו. במידה ולא, אתם תוכלו לדעת ממי להיזהר. כך שתמיד שווה לשאול.

בדקו באינטרנט וגלשו ברשתות החברתיות

ברוב המקרים, אין ממש צורך לצאת מהבית בכדי להגיע לאנשים הנכונים. למעשה, שיטוט קצר בגוגל יאפשר לכם לראות מי הקבלנים אשר מתמחים בעץ ומי מומחים בעולמות הגבס והשיש. גם בקבוצות הפייסבוק השונות ניתן לשאול אילו מומחים מספקים שירותים ברמה גבוהה ומי דווקא יאלץ אתכם להתמודד עם ההשלכות של עבודה לקויה

 שוחחו עם בעלי מקצוע מתחום העץ 

אם אתם עובדים עם נגרים, חברות עץ גדולות או אומני גילוף מקומיים – תוכלו לקבל אינפורמציה רבה אודות השיפוצניקים המובילים באזור תל אביב. בדרום תל אביב (ובמיוחד באזורי המוסכים ובתי המלאכה), יש המון בעלי מקצוע איכותיים אשר מהם ניתן לשאוב אינפורמציה ולהגיע לקבלנים הנכונים. רבים ישמחו לפרגן לקולגות אשר מתמחים בעץ ולעזור לשיפוצניקים איכותיים לקבל עבודה נוספת. 

צרו קשר עם מספר קבלנים שונים

בכדי לשאול את השאלות הנכונות, אתם חייבים לבדוק את הידע והמקצועיות של הקבלנים כבר בשיחת הטלפון הראשונה. שאלו אודות טווחי מחירים של התקנת גדרות או גרם מדרגות ושימו לב אם שואלים אתכם על סוג העץ. קבלנים איכותיים יבקשו לקבל פרטים מדוייקים על טיב העץ, האופי שבו הוא נצבע וסגנון החיתוך שלו – לפני שהם יסכימו לקבל את העבודה. לכן, אין מנוס משיחת טלפון והבנת הסאב טקסט של הדברים.

לסיכום, בתל אביב יש מגוון של קבלנים אולם רק מעט נחשבים למומחים בעולמות העץ ולא מעט יעדיפו שלא להתעסק עם חומרים טבעיים. לכן, בכדי להגיע לאנשים הנכונים, שווה לראות עבודות קודמות ולשוחח עם יצרני ויבואני העץ המובילים.  

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן