הום סטיילינג לבתים פרטיים

הום סטיילינג

עיצוב פנים והום סטיילינג הם תחומים מוכרים וידועים. בניגוד לעיצוב פנים הום סטיילינג אשר מכונה גם הלבשת הבית, ממוקד יותר בשדרוג של העיצוב הקיים במסגרת החלל הקיים והוא לא כולל שינויים בחלל המבנה, בקירות הפנימיים של המבנה ועוד. ניתן לראות בהום סטיילינג ענף של עיצוב פנים אשר עוסק בתכנון ועיצוב של תכולת החלל לרבות בחירת צבעים ומרקמים לקירות, תכנון התאורה, בחירה של גופי תאורה והתאמה של רהיטי, שטיחים, וילונות, אביזרים דקורטיביים שונים, טקסטיל ועוד. 

כדאי מאוד להיעזר בשירותיה של מעצבת הום סטיילינג לביצוע התהליך בדירה חדשה או לחדש בית קיים. כאשר מבצעת פנים נכנסת לבית, היא  מביאה איתה את הידע האישי המקצועי שלה וכמובן את הניסיון שיש לה בתחום. כך היא יכולה להפיק את המקסימום מכל חלל נתון וליצור בו את האווירה הנכונה.

סגנונות עיצוב הום סטיילינג לבתים פרטיים

ניתן למצוא סגנונות שונים לתהליך הום סטיילינג עבור בתים פרטיים. ישנם כאלה אשר בוחרים בסגנון עיצוב מודרני לחלל. סגנון זה יבוא לידי ביטוי בתכנון החלל בהתאם למראה המודרני, בבחירת צבעים נכונים, בבחירת ריהוט מתאים שתואם לסגנון ועוד. ישנם כאלה המעוניינים ליצור את המראה היוקרתי בחלל ביתם וגם במקרה הזה יהיה צורך לשלב תאורה מתאימה בבית, לסגנן ולעצב את החלל בצורה התואמת למראה היוקרתי, לבחור בצבעים הנכונים לחלל, לבחור באלמנטים יוקרתיים אשר מעניקים את האווירה הנדרשת בהתאם לסגנון העיצוב ועוד. סגנון עיצוב נוסף שידוע כפופולארי מאוד הוא סגנון העיצוב הכפרי. במסגרת הום סטיילינג בעיצוב הכפרי מתמקדים בצבעי החום, שמנת, בוחרים באלמנטים שונים העשויים מעץ ובריהוט שמשלב בו עץ וזאת בכדי ליצור את המראה הכפרי הנדרש, בוחרים בשטיח המתאים לאווירת העיצוב ובתאורה חמה שיוצרת את האווירה החמימה והנעימה בחדר שמעוצב בסגנון הכפרי.

כיצד מתבצע תהליך הום סטיילינג בבית פרטי?

כאשר מדובר על תהליך הום סטיילינג בבית פרטי, חשוב לדעת כי הוא שונה מתהליך עיצוב פנים. בעוד שבתהליך עיצוב פנים מעצבת פנים הנבחרת עבור ביצוע העבודה תשים דגש בעיצובה על התאמתו של המראה הפנימי של הבית למראהו החיצוני, הרי שבתהליך הום סטיילינג מתמקדים בכל חלל קיים באופן ספציפי. תהליך התכנון הראשוני יתחיל בבחינת התכונות של חלל הדירה או החדר, מיקום הפתחים, החלונות והדלתות, התאורה הטבעית והנוף אשר נשקף מהחלונות ועוד. תכנון התאורה יושפע מהתכונות של החלל.

כמו כן, במסגרת תהליך זה יתבצע תכנון של הצבע והמרקם של הקירות, מבין האפשרויות המגוונות העומדות על הפרק. ניתן לבחור בצבע כללי באחד מגווני השמנת העדינים ולשלב בחלל קיר אחד צבוע בצבע אחר, כאשר כדאי לבחור בקיר ללא פתחים. אפשרויות נוספות הן לחפות קיר בלבנים או באריחי בטון גדולים ליצירת מראה מודרני. אם בחרתם דווקא במראה הכפרי, טפטים מחודשים במגוון דוגמאות וטקסטורות שונות יכולים להדגיש את הקיר וליצור אווירה כפרית מיוחדת.

כמובן שתהליך הום סטיילינג כולו יתבצע בהתאם לסגנון העיצוב הנבחר מראש ועל כן, השלב הראשון הוא ללא ספק לבחור סגנון עיצוב כאשר לאחר מכן, מעצבת פנים מקצועית תבנה לכם תכנית הלבשת החלל בדיוק בהתאם לסגנון העיצוב הנבחר.

אלמנטים שיכולים להתאים לגינה או חצר בבית פרטי

אם בחרתם בעיצוב הסגנון הכפרי, כדאי שתדעו כי גם את הגינה או החצר שלכם כדאי לעצב בסגנון המדובר, על מנת שהיא תשתלב באופן הרמוני בעיצוב כולו ועל כן, כיום ניתן לשלב מגוון רחב של אלמנטים דקורטיביים מעץ אשר ישלימו את האווירה הכפרית והמראה הכפרי הרצוי לכם בצורה הטובה ביותר. תוכלו לשלב בגינה שלכם ספסל עץ או אפילו כמה ספסלי עץ שמצד אחד יצרו מקומות ישיבה נוחים ומצד שני ייצרו את האווירה הנדרשת ויתאימו לסגנון העיצוב המבוקש לכם. כמו כן, ניתן לשלב דק עץ במרפסת, סככה כלשהי מעץ, פינות ישיבה אשר מבוססות על עץ או על שילוב של עץ עם חומר נוסף ועוד.

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן