בניית פרגולה בשדה בוקר

בנייה של פרגולת עץ אמנם מוסיפה צל לחצר. אבל כולם יודעים, פעמים רבות צל הוא רק תירוץ לשילוב החצר מחדש ולהוספת פרגולה מפנקת בחצר. צוות אמן העץ גאה לתת שירות בכל אזורי הארץ, כולל שדה בוקר. כאן ריכזנו עבורכם את היתרונות שבניית פרגולת עץ.

הסיבות לבניית פרגולות עץ

כאמור, פרגולה יכולה לתרום לעיצוב חלל החצר ולהוספת צל. אבל לא רק.

  • הצללה – אין כמו פרגולת עץ כדי להפוך מקום חם ויוקד, לנעים ומוצלח למיקום פינת ישיבה מזמינה ומפנקת. 
  • עיצוב – פרגולה יכולה להוות אלמנט עיצוב לכל דבר. כך בעל הפרגולה נהנה גם מחצר מעוצבת וחדשנית, וגם מפרגולה מסוככת.
  • בניית סוכה – פעמים רבות אנשים מעוניינים לבנות פרגולת עץ שתתאים לבניית סוכה ותקל עליהם את מלאכת הבנייה. בצורה כזו הם נהנים מפרגולה קיימת שהופכת לסוכה באופן קל ונוח. 
  • שמירה על פרטיות – פעמים רבות הפרגולה אמורה לשמור על פרטיות היושבים בחצר או המרפסת. אם תרצו לדוגמא למקם בחצר המרפסת שלכם בריכה זוגית, מבלי שיחדרו לפרטיות שלכם, פרגולה תהווה פתרון מושלם לשמירה על פרטיות.

סוגי הפרגולות המובילות

אנו באמן העץ מייצרים סוגי פרגולות שונים. לכל לקוח אנו מתאימים את סוג הפרגולה המתאים לצרכים שלו.

פרגולת עץ לבניית סוכה

פרגולה כזו מתאימה לבניית סוכה כשרה. הרי כדי לבנות סוכה צריך שהסכך יתאים לנפסק בהלכה והקירות גם הם יתאימו לגובה הנדרש. פרגולת עץ כזו מאפשרת להנות מכל העולמות, גם מבחינה הלכתית, גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה פרקטית.  

פרגולת עץ במבוק

הבמבוק ידוע כעץ יפה המוסיף חן. פרגולות רבות זוכות לציפוי של עץ במבוק וכך משתלבות נהדר בעיצוב כפרי ומעורר השראה. חשוב להבין כי אנו לאבונים פרגולה מעץ במבוק אלא רק מצפים אותה בעץ במבוק. הסיבה לכך היא חוזק עץ הבמבוק שלא מתאים לבניית פרגולה עמידה ויציבה כנדרש.  

פרגולה עומדת

קיימות מגוון פרגולות. ביניהן פרגולה העומדת בפני עצמה ולה 4 עמודים או אפילו חצאי קירות ההופכים את הפרגולה לכזו העומדת בפני עצמה. פרגולה עומדת יכולה פעמים רבות להישען על מבנה קיים ולהיות בעלי רגליים באורכים שונים. 

לעומת פרגולה עומדת, ניתן לראות פרגולת עץ תלויה הנותנת אשליה של פרגולה ללא תמיכת עמודים. פרגולה כזו תהיה מחוזקת באופנים שונים לקיר המבנה אליו היא מוצמדת. 

פרגולת עץ למרפסת

לכל מרפסת תתאים פרגולה אחרת. ישנן מרפסות להן תתאים פרגולת עץ עומדת, ישנן כאלו שפרגולה תלויה תתאים להם יותר. כל מרפסת והצרכים שלה. הצבת פרגולה במרפסת הופכת אותה לנעימה ומזמינה יותר. 

פרגולה מזמינים מאמן העץ

אנו באמן העץ גאים להציע פתרונות אומנותיים מעץ. אצלנו תהנו מעבודה מקצועית, איכותית ואמינה. אם אתם מעוניינים לבנות פרגולת עץ בשדה בוקר או בכל מקום אחר בעץ, צרו איתנו קשר להזמנת פרגולה איכותית במיוחד.

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן