בניית פרגולה במצפה רמון

פרגולה לחצר

בניית פרגולה דווקא במצפה רמון זה פתרון מעולה לחום המדבר באחד היישובים המבוקשים באיזור דרום הארץ. מצפה רמון הוא מרובו יישוב עם בתים פרטיים אשר יש דרישה גבוה לבנות פרגולות ודקים מעץ. סביר להניח שבמצפה רמון אנחנו לא נמצא הרבה בתים ללא פרגולות בניות אך יש בכל זאת יש ביקוש רב לבנייה ו\או שיפוץ של פרגולות חדשות ביישוב.

גם אם יש פרגולה קיימת אצלכם תמיד אפשר לשדרג או להרחיב את הפרגולה שהיא תענה לצרכים הרלוונטים שלכם באותו הרגע יכול להיות עם גדילת המשפחה או פתאום הרחבת מעגל החברים ואתם רואים שאתם מארחים הרבה מאוד אנשים אצלכם בגינה וכך שאתם רוצים להרחיב את השטח באמצעות דק או פרגולה שתסתיר לכם את השמש ויהיה לכם הרבה יותר נעים לשבת בגינה שלכם ולאחר את האנשים ללא חשש שלא לכולם יהיה מקום מתחת לצל.

תכנון בניית פרגולה

אנחנו תמיד ממליצים לקחת את מראש את כל האופציות עוד בשלבי התכנון של הפרגולה כי תמיד עולה יותר כסף לשדרג וכמובן הרבה יותר זמן מאשר כבר בתחילת התכנון לתכנן כמו שצריך ולהוסיף אקסטרה מ"ר לתכנון ולהיות רגועים שלא משנה מה יקרה זה יספיק לכל הדרישות שלכם.

לצורך הדוגמא תכננתם פרגולה בגודל קטן / בינוני ויש לכם גינה מאוד גדולה, כך שאתם בקלות יכולים לצפות את האירוח של הרבה מאוד אנשים או בניית בריכה שתרצו שהיא לא תהיה מתחת לשמש או אפילו פינת שיזוף.

שלב התכנון הוא שלב מאוד חשוב שכדאי לחשב אותו בכובד ראש ולהבין את כל האלמנטים בחשבון שלכם.

כמה עולה פרגולה במצפה רמון?

מחיר הפרגולה ככל הנראה לא ישתנה מיישוב ליישוב אלא מחיר הפרגולה מושפע מסוג החומר וסוג העץ. (סוג העץ הנפוץ ביותר הוא עץ אלון לבניית פרגולות) ויש גם סוג אחר של חומר פופולארי לבנייה בישראל והוא פרגולת אלומיניום.

אלומיניום הוא חומר הרבה יותר יקר מעץ והמחיר של פרגולה מאלומיניום יכול להיות פי 2-3 מפרגולת עץ.

מה ההבדלים בין פרגולת עץ לאלומיניום?

ההבדלים המשמעותיים בין 2 סוגי החומר הם המחיר, תחזוקה, מראה, איכות.

המחיר של הפרגולה מאלומיניום לא משנה איפה אנחנו בונים אותה הוא יהיה הרבה יותר יקר מעץ.

ההבדל באיכות האלומיניום לבין העץ הוא לא כלכך משמעותי אלא זה תלוי מה הסגנון שלכם ומה אתם אוהבים.

יתרונות התחזוקה המשמעותיים הם שאלומיניום כמעט לא צריך לתחזק כלל אולי פעם בכמה שנים אפשר לצבוע את הפרגולה לעומת זאת העץ הוא "מתקלקל" יותר זהו מוצר "חי".

לתחזק פרגולת עץ ידרוש ממכם לטפח אותה אחת לשנה-שנתיים בממוצע עם עבודות צבע, שיוף וככל שהיא זמן אצלכם תלוי גם במזגי האוויר ובאופן שבו אתם שומרים עליה פרוגלת עץ תחזיק לכם בממוצע  בין 10-20 במצב מעולה. כמובן שהיא יכולה להחזיק גם הרבה יותר. לעומת זאת פרגולת אלומיניום תחזיק לכם הרבה יותר זמן מעץ כי לאלומיניום אין בעיות התייבשות לצורך הדוגמא והתיישנות החומר היא הרבה יותר קטנה לעומת העץ הנפוץ.

אלומיניום באיכות שלו הוא יפה, אסתטי ומשרד יוקרה יותר מהעץ בהרבה מקרים כמובן שזה גם לפי טעם ולפי סוג הפרויקט לא לכל פרויקט מתאים להשתמש באלומיניום. כמו שרשמתנו למעלה במאמר תמיד לפני כל פרוייקט שאתם מתכננים כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מומחה בתחום גם אם זה יעלה לכם כסף אבל סביר להניח שזה יחסוך לכם הרבה אי הבנות, כסף והכי חשוב זמן.

לסיכום

במידה והחלטתם לבנות פרגולה במצפה רמון כדאי לכם להתייחס לכל אחד מהפרמטרים שנמצאים למעלה. אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה וייעוץ (ללא עלות).

חשוב להבין שההבדלים בין החומרים זה לא החלק החשוב ביותר לפני קבלת ההחלטה שלכם אלא הכי חשוב זה להבין מה לכם הכי מתאים ולא רק זה חשוב גם לבנות את הפרגולה הכי טובה לכם לפי התקציב שהגדרתם לפרויקט ולא לחרוג ממנו.

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן