בניית מדרגות עץ

מדרגות עץ בתוך הבית או מחוץ לו, מעלים את רמת העיצוב לרמת ליגה. מדרגות מובנות חייבות להיות מספיק בטיחותיות. ההמלצה היא לפנות לחברה העובדת על פי התקנים המחמירים ביותר. אנו באמן העץ גאים לספק שירות מקצועי של בניית מדרגות עץ לכל מטרה.

למה לבנות מדרגות עץ?

בעלי בתים פרטיים רבים בוחרים להתקין גרם מדרגות עץ בתוך הבית, בין קומה לקומה או אפילו בכניסה לבית. הסיבות לכך מגוונות:

  • מחיר נמוך יותר– לעומת התקנת גרמי מדרגות מחומרים אחרים, התקנת גרם מדרגות עץ עולה זול יותר, מבחינת עלויות התקנה, תחזוקה ורכישה.
  • מראה כפרי – שילוב גרם מדרגות מעץ מקפיץ את רמת העיצוב בחלל החדר. אם העיצוב הכללי של הבית שלכם הוא כפרי, תוכלו ליהנות מכל העולמות, גם להוסיף גרם מדרגות מעץ וליהנות ממחיר זול וגם כמובן, מנראות מותאמת לעיצוב.
  • תחזוקה קלה – גרמי מדרגות מעץ לא מצריכים תחזוקה מאתגרת כמו שרבים חושבים. כן חשוב לדעת שאחת לכמה שנים מדרגות עץ חייבות תחזוקה.

חיפויי עץ המתאימים למדרגות עץ

  • חיפוי פרקט – חיפוי רווח בגלל קלות ההתאמה שלו אל רצפת הקומה. פרקט הוא חומר גלם דק. גם אם נעשה שימוש בפרקט תלת שכבתי, עדיין יהיה קל לעבוד איתו ולתכנן את הגבהים הרצויים בקלות. מה גם שכדי להתקין חיפוי פרקט על מדרגות קיימות אין צורך בהריסתם כדי לשמור על הגובה הרצוי. הפרקט פופולרי מאוד בעקבות מגוון העיצובים הרחב שניתן ליצור באמצעותו.
  • חיפוי עץ גושני – מראה עץ גושני הוא מראה כפרי וחזק ויש רבים שמעדיפים אותו לחיפוי מדרגות עץ. בעת התקנת עץ גושני על מדרגות עץ, חשוב לזכור את גובה העץ עצמו שהוא לבדו מגיע לכ-5 ס"מ. בעת הכנת המדרגות לחיפוי, חשוב לתכנן היטב את גובה המדרגות כדי למנוע גבהים משתנים בין רצפת הקומה למדרגות עצמן. בהתקנת חיפוי מעץ גושני המדרגות צריכות להיות מרוצפות כדי למנוע חדירת לחות המזיקה לעץ מרצפת הבטון.

מדרגות עץ זולות

פעמים רבות לקוחות מעוניינים במראה העץ למדרגות שלהם, אך יחד עם זאת, הם רוצים להוזיל את העלויות. כדאי להכיר את הטריק שרבים בוחרים בו כדי להוזיל את העלויות: הם בוחרים להתקין מדרגות מתכת או מדרגות מכל חומר גלם אחר שהוא מספיק עמיד, ומעליהן להוסיף חיפוי עץ במראה המועדף. כך מרוויחים חיסכון בעלות גרם המדרגות. לרוב, אותו בעל מקצוע יוכל לבצע את שתי העבודות וכך תחסכו בעלויות מבלי שמישהו ירגיש שמדובר בחיפוי בלבד.

מנצלים את ההזדמנות להתקנת פרגולת עץ

אם יש לכם בכניסה לבית גרם מדרגות מעץ, מתאים שתתקינו פרגולת עץ בחצר או במרפסת הפרטית שלכם. כך תהפכו אותה למפנקת ומזמינה יותר. נצלו את ההזדמנות בה אתם מזמינים עבודת עץ והזמינו גם פרגולת עץ כדי ליהנות מהוזלה משמעותית בעלויות. 

אמן העץ – המומחים בעבודות עץ

אנו באמן העץ גאים לספק שירותי עבודות עץ. אנו מתמחים בבניית פרגולות עץ, גגונים מעץ, מדרגות עץ, גדרות עץ לגינה, מחסנים מעץ, ריהוט גינה מעץ ועוד. שילוב פריטים אומנותיים ודקורטיביים מעץ מעלה את רמת העיצוב בחצר וגם מאפשרת הנאה מסחורה באיכות טובה. כי ככה אנחנו, שמים דגש על איכות חומרי הגלם איתם אנו עובדים. אם גם אתם מעוניינים להתקין מדרגות עץ בביתכם או כל עבודת עץ אחרת, יש לכם למי לפנות. אנו מגיעים לכל חלקי הארץ לביצוע עבודות עץ אומנתיות. מגיע לכם ליהנות!

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת.

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן