בניית פרגולה במיתר

פרגולה תלויה במיתר

אם אתם גרים במיתר ואתם נהנים מחצר פרטית או אפילו מרפסת גדולה, כדאי שתכירו את פרגולות העץ שיש לנו להציע באמן העץ. כי שילוב של פרגולה בחצר הופכת אותה למפנקת יותר. קיימים סוגי שונים של פרגולות עץ. כדי לשלב פרגולת עץ המתאימה לצרכים שלכם, כדאי שתכירו את הפרגולת הקיימות. מוזמנים להכיר את התחום.

פרגולת עץ לבניית סוכה

אם אתם כל שנה בונים סוכה בחצר, הגיע הזמן לקצר תהליכים ולבנות פרגולת עץ המתאימה לבניית סוכה כשרה. בצורה כזו אתם גם תהנו מפרגולה בחצר לאורך כל ימות השנה, ובחג הסוכות, בצורה קלה תהפכו את הפרגולה לסוכה כשרה על פי ההלכה. 

פרגולת עץ עומדת

פרגולה עומדת היא פרגולה בעלת 4 רגליים או עמודים. היא יכולה לעמוד בפני עצמה ללא הישענות על מבנה סמוך. לעומת פרגולה עומדת, תוכלו למצוא מגוון של פרגולות עומדות באופן חלקי כך שחלק מהרגליים עומדות על הקרקע, וחלק מהן מקוצרות ונשענות על גדר סמוכה וכדומה. 

פרגולת עץ תלויה

פרגולות שונות מדמות גג מרחף בכך שהן ללא עמודים והן מחוברות למבנה סמוך בחיזוקים שונים. פרגולות אלו הן פחות נפוצות והן לא מתאימות לכל שטח פתוח.

פרגולת עץ גושני

פרגולה כזו עשויה מעץ מלא ואיכותי, ללא ויתור על איכות החומר ממנו היא עשויה. עץ גושני הוא עץ טבעי לא מעובד. עץ גושני הוא חזק אבל בעיקר יפה. המחיר שלו גם הוא לא זול אבל רבים רוכשים אותו בגלל המראה העיצובי המיוחד שהוא מעניק לפרגולה.

פרגולת עץ במבוק

עץ במבוק הוא עץ נפוץ, אך לא איתו אנו בונים פרגולות. פרגולות כאלו נבנות מעץ מלא רגיל, ולציפוי, הן מקבלות ציפוי של עץ במבוק שמוסיף להן נופך מיוחד. בצורה כזו איכות הפרגולה נשמרת לצד המראה העיצובי שלא נפגם.

אמן העץ המובילים בבניית פרגולות

אנו באמן העץ גאים להוביל ייצור ובנייה איכותיים של פרגולות מעץ. לכל שטח, יש להתאים פרגולה מתאימה. אנו לא מתפשרים על איכות חומרי הגלם ואתם יכולים לראות זאת במספר הלקוחות הממליצים. פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר לפרגולה מתאימה לחצר שלכם. 

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן