פרגולות אלומיניום מחיר למטר

פרגולות אלומיניום מחיר למטר

פעמים רבות המחיר של בניית פרגולת אלומיניום או פרגולת עץ יקבע לפי מספר פרמטרים מרכזיים:

  • מידות הפרגולה
  • חומרי הגלם שבונים מהם את הפרגולה
  • משך העבודה של הבנייה

הפרמטר של חומרי הגלם ומשך העבודה על בניית הפרגולה – נגזרים בין השאר מהגודל והמידות של הפרגולה – מן הסתם ככל שהמידות של הפרגולה גדולות יותר כך צריך יותר חומר גלם ויותר זמן בשביל לבנות אותה. כך גם כאשר אנו בונים פרגולות אלומיניום מחיר למטר. המחיר של הפרגולה יקבע בין השאר לפי מידות (המטרים) והגודל של הפרגולה. כיום הפרגולה הנפוצה ביותר היא פרגולה מאלומיניום ולא פרגולה מעץ, מדוע? אם כן אלומיניום הוא חומר הרבה יותר חזק מעץ והרבה יותר עמיד. עץ ייהרס עקב גשם, רוח או חום וכך הפרגולה שלנו תהיה בעייתית מאוד.

עליכם להבין כי פרגולה מעץ לאחר כמה שנים פשוט תשחק ויהיה לעץ ממנה היא בנויה בלאי טבעי, במיוחד אם לא תשקיעו כסף וזמן בביצוע עבודות לתחזוקה שלה כמו חידוש הצבע שלה. לא רק זאת אלא שכיום אין כמעט הבדל במחיר בין פרגולה מעץ ובין פרגולה מאלומיניום וזה עוד יתרון שאי אפשר להתעלם ממנו.  לבסוף, אי אפשר להתעלם מהעובדה כי פרגולה מאלומיניום הרבה יותר יפה מפרגולה מעץ ולכן איך שלא נסתכל על כך עדיף וכדאי לבנות פרגולה מאלומיניום ולא פרגולה מעץ.

למה צריך לשים לב לאחר בניית פרגולה מאלומיניום?

כאשר אתם בונים פרגולה מאלומיניום אתם צריכים לשמור על המראה של הפרגולה ולא לשרוט אותה. עם זאת, אנו חייבים לציין כי אלומיניום הוא חומר מאוד חזק ולכן קשה לשרוט אותו או לגרום לו לפגמים וליקויים לעומת עץ הנהרס בקלות בעת השימוש בפרגולה. נסכם ונאמר כי כיום בבניית פרגולה אין התלבטות ואלומיניום הוא החומר הטוב ביותר לבנייה.

למה כדאי לכם לבנות פרגולה עם חברת "אמן העץ"?

חברת "אמן העץ" היא חברה בעלת ניסיון רב בבנייה של פרגולות מכל הסוגים כולל פרגולות אלומיניום, פרגולות חשמליות, פרגולות עץ וגם פרגולות מיוחדות. מלבד השירות של בניית פרגולות חברת "אמן העץ" מספקת גם שירותים של בנייה של שערים ועבודות עץ מגוונות. החברה מעניקה שירות כבר מעל ל-12 שנים שירות, והיא עושה זאת ברמה מקצועיות ושירות גבוה מאוד לכלל הלקוחות שלה. לקוחות החברה כוללים בין השאר מוסדות ציבור, בתי עסק, חברות עסקיות, מוסדות חינוך, אנשים פרטיים, גופים ממשלתיים ועוד… . החברה מעניקה שירות בכל רחבי הארץ לכל מי שרוצה פרגולה, או עבודות עץ ואלומיניום באיכות הגבוה ביותר. המפעל של החברה נמצא בבאר שבע – והצוות המקצועי של החברה מגיע לכל אזורי הארץ כולל דרום הארץ, צפון הארץ, השפלה, ירושלים, השרון וגוש דן. 

שלחו לחבר קישור, אולי זה יעניין גם אותו!
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אהרון יוסף רבי - אמן העץ
אהרון יוסף רבי - אמן העץ

מאז שהקים את החברה אהרון יוסף רבי, בשנת 2012 אנחנו עוסקים בבניה, עיצוב והובלה של אלפי פרויקטים מכל הסוגים ובדגש על האיכות הכי גבוה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום העץ. תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!
אמן העץ - עבודות עץ
מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי:

פרטי יצירת קשר
דילוג לתוכן